Veel gestelde vragen (FAQ)
Welkom bij onze Veelgestelde Vragen (FAQ) pagina! We begrijpen dat u mogelijk vragen heeft over onze vakantiehuizen of het boekingsproces. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, hebben we de meest voorkomende vragen en antwoorden verzameld op deze pagina. Heeft u toch nog een vraag die hier niet beantwoord wordt? Neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd klaar om u verder te helpen!
Voor aankomst
Hoe werkt het inchecken.
Op de dag van aankomst kunt u de sleutel van uw accommodatie vanaf 15.00 uur bij ons kantoor in Sint Maartenszee ophalen.
Kantoor I-Projekt Vakantiewoningen
Zeeweg 83 - 1753 BB - Sint Maartenszee - Nederland
Telefoon: +31 (0)224 723320
Achter ons kantoor is ruim parkeergelegenheid aanwezig.
Hoe betaal ik mijn reservering?
Informatie over het betalen van uw reservering kunt u vinden op de pagina 'Betalen met Mollie'.
Bedlinnen, handdoeken, kinderbed/-stoel
Wenst u voor tijdens uw verblijf extra’s zoals bedlinnen en handdoeken? U kunt dit natuurlijk zelf meenemen. Maar het is ook mogelijk dat wij het voor u verzorgen, dan dient u dit bij te boeken via uw gastomgeving, per e-mail of telefoon. De kosten voor extra opties zijn:
- Bedlinnen: €12,50 per persoon
- Handdoeken: €9,50 per persoon
- Keukenlinnen: €5,00 per persoon
- Kinderstoel: €15,00 eenmalig
- Kinderbed: €20,00 eenmalig
Mag mijn huisdier mee?
Wij bieden diverse huizen aan waar huisdieren zijn toegestaan, deze kunt u hier bekijken. In sommige huizen is maximaal 1 huisdier toegestaan. In andere huizen 2. Bij ieder huis staat dit aangegeven. De kosten voor een hond zijn €4,- per hond/per nacht, met een minimum van €28. Mocht u verder hierover vragen hebben, kunt u altijd even contact opnemen.
Is er afwasmiddel, wc-papier en koffie aanwezig?
Er is standaard een rol wc-papier voor aankomst in het huis aanwezig. Hetzelfde geldt voor vuilniszakken. Heeft u meer wc-papier of afvalzakken nodig tijdens het verblijf raden we u aan dit zelf mee te nemen, of te halen in de supermarkt tijdens uw verblijf. Afwasmiddel, koffie, peper, zout etc. dient u zelf mee te nemen.
Bij aankomst:
Moet ik borg betalen?
Wij rekenen borg. De borg bedraagt €100,- en kunt u bij aankomst op ons kantoor per pin of contant betalen. Bij enkele huizen is de borg €150 / €250,- dit staat dan ook vermeld bij het huis. U komt hierdoor niet voor onverwachte kosten te staan. Natuurlijk ontvangt u de borg weer terug als u het huis is goede staat achterlaat bij vertrek.
Kan ik eerder inchecken
De inchecktijd van onze vakantiehuizen is 15.00 uur. Wij kunnen niet beloven dat het mogelijk is om eerder in te checken. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Mocht u eerder in Sint-Maartensvlotburg zijn kunt u altijd even langs ons kantoor komen om te vragen of de schoonmaak in uw geboekte vakantiehuis al klaar is. Mocht dat zo zijn, zullen we de sleutel met u meegeven.
Late aankomst
Wij zijn tot 17.00 uur aanwezig op kantoor. Weet u van te voren dat u niet voor 17.00uur aan kunt komen, meld dit dan direct bij ons. Wij beschikken over 6 sleutelkluisjes waar wij de sleutel in kunnen achterlaten voor u. Op de dag van aankomst zult u dan een kluisnummer en code ontvangen van ons.
Iets in het huis niet in orde!
Meld dit zodra u het opgemerkt heeft. Wij zijn maandag-zaterdag van 09.00 tot 17.00 aanwezig op kantoor. Buiten de kantoortijden kunt u telefonisch contact opnemen (voicemail). Wij doen ons best om ongemakken spoedig op te lossen. Klachten bij/na vertrek zullen niet in behandeling genomen worden.
Waar vind ik de Wifi code?
In huis ligt een blauwe informatie map. Hierin staat onder andere de wifi code, maar ook de park regelementen en andere handige informatie.
Tijdens uw verblijf
Fiets, bolderkar of BBQ huren
De omgeving verkennen op de fiets is aan te raden! Het is natuurlijk mogelijk om zelf uw eigen fiets mee te nemen, maar het is ook mogelijk om een fiets in de regio te huren. Fietsverhuurders die wij aanraden zijn:
- Camping Zeester (Sint-Maartenszee)
- Campernula (Sint-Maartensvlotbrug)
- Harry’s Tweewielers (Callantsoog)
- Piet van der ploeg (Callantsoog)
- Bike Center (Callantsoog)
- Freds verhuur (Schagen)
De verhuurders bieden een ruim aanbod aan van (kinder)fietsen, elektrische fietsen, bolderwagens, scooters, etc. Ook bieden enkele verhuurder een BBQ aan.
Waar kan ik boodschappen doen?
In de omgeving zijn diverse supermarkten aanwezig.
De Albert Heijn in Callantsoog is 365 dagen per jaar van 07.00-22.00uur geopend.
’s Morgens verse broodjes? In Sint-Maartenszee is een camping supermarkt “Goed supermarkt” aanwezig. Ook kunt u hiervoor in Sint-Maartensvlotbrug terecht bij de “Spar” buurtsuper, evenals in Petten.
In Schagen, Julianadorp en Anna Paulowna vindt u meer speciaal zaken zoals bakker, slager, kaaswinkel etc.
Er is iets stuk gegaan, wat nu?!
Melden! Wij zijn maandag-zaterdag van 09.00 tot 17.00 aanwezig op kantoor. Buiten de kantoortijden kunt u telefonisch contact opnemen. Wij doen ons best om ongemakken spoedig op te lossen.
De wifi doet het niet
Neem gerust contact met ons op. We zullen u eerst een paar stappen op afstand adviseren, mocht dat niet helpen komen we langs. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze in de omgeving een storing hebben, dit zullen we u dan melden als dit zo is.
Na uw verblijf
Sleutel inleveren
Op de dag van vertrek vragen wij u vriendelijk uw accommodatie om uiterlijk 10.00 uur te verlaten en de sleutel weer bij ons kantoor in Sint-Maartenszee af te geven. Bij vertrek op zon- en feestdagen kunt u in overleg met ons eventueel later vertrekken.
Sleutel inleveren als bureau gesloten in
Mocht u buiten onze kantoor uren vertrekken, dan vragen wij u de sleutel in onze brievenbus te werpen, deze vindt u aan de zijde van de parkeerplaats (logo staat op de deur). Bij vertrek op zon- en feestdagen kunt u in overleg met ons eventueel later vertrekken.
Hoe laat ik het huis achter
Voordat u de geboekte accommodatie verlaat, verzoeken wij u vriendelijk de volgende zaken te controleren:
- De woning is bezemschoon en opgeruimd
- Het vaatwerk is schoon en de vaatwasser is uitgeruimd
- De koelkast (eventueel vriesvak/vriezer) is leeg
- De ramen en deuren zijn geslote
- De thermostaat is op 15 graden ingesteld
- Alle levensmiddelen zijn weg gehaald
- Het afval en de lege flessen zijn weggebracht
- Open haard en/of BBQ is geleegd en schoon gemaakt (indien van toepassing)
- Het eventueel gehuurde beddengoed is van de bedden gehaald en in de hal gelegd (de moltons gelieve op de bedden laten liggen).
Staat uw vraag hier niet tussen. Neem dan gerust contact met ons op.