Betalen met Mollie
Wij maken gebruik van het betaalsysteem Mollie payments. Mollie biedt meerdere betaalmogelijkheden aan. U kunt bijvoorbeeld kiezen uit iDeal (Nederland), Bancontact (België), Trustly (Duitsland) of handmatige overboeking. Het is niet mogelijk om bij ons met creditcard te betalen.
Wat zijn de betalingstermijnen?
De betalingstermijnen bestaan uit de aanbetaling en twee restbetaling.
- De eerste betaling is 25% van het totaal bedrag, dit bedrag dient 5 dagen na de reserveringsdatum voldaan te zijn.
- De tweede betaling is 25% van het totaal bedrag, dit dient 120 dagen voor aankomst betaald te zijn.
- De derde (rest)betaling is de resterende 50% van het totaal bedrag, dit dient 21 dagen voor aankomst betaald te zijn.
De betaaltermijnen kunnen afwijken, bij bijvoorbeeld een last minute boeking.
Hoe kan ik betalen?
In de e-mail die u van ons ontvangt met als onderwerp “Uw reservering is bevestigd” is een blauwe knop aanwezig. Hiermee opent u uw gastomgeving en kunt u de gewenste betaalmogelijkheid kiezen. Maakt u geen gebruik van internet bankkieren en kiest u ervoor om de reservering handmatig over te boeken, kunt u de informatie voor de overboeking via deze blauwe knop vinden.
Ontvang ik een betaalbevestiging?
Ja, zodra de betaling gecontroleerd is ontvangt u automatisch een betaalbevestiging.
Ik heb betaald, maar het geld wordt teruggestort op mijn rekening?
Omdat het een geautomatiseerd systeem is, moet de betaling correct gedaan worden. Anders wordt het overgeboekte bedrag terug gestort op uw rekening. Maakt u gebruik van Ideal, Trustly of Bancontact vult de bank automatisch de juiste gegevens in.
Kiest u ervoor om de reservering handmatig over te maken. Let dat extra op de volgende zaken:
- Klopt het bedrag?
- Klopt het betaalkenmerk?
LET OP! het betaalkenmerk is voor iedere betaling uniek. De aanbetaling en restbetaling kunnen dus niet onder hetzelfde betaalkenmerk gedaan worden.